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TABLET STRATEGY - un evento che può valere una visita a New York

TABLET STRATEGY - un evento che può valere una visita a New York

09 Aprile 2014 Redazione SoloTablet
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Un eevento pubblico organizzato da Tabtimes che vedrà l'incontro di specialisti, aziende, produttori, project manager impegnati nello sviluppo di applicazioni e progetti Mobile. Un incontro finalizzato allo scambio di informazioni, conoscenze ed esperienze.

La Conferenza Tablet Strategy è sponsorizzata da realtà come Allego, bigtincan, Charon Technologies, Intel, Mag+, MyScript, Orchard, Showpad, ShinobiControls e Vablet.

L'evento è a pagamento e si rivolge a dirigenti d'azienda e business manager coinvolti in progetti Mobile e tablet o nei processi decisionali finalizzati alla realizzazione di strategie di mobilità aziendale.

Il target sono aziende da 25 dipensdenti  e oltre. per le aziende più piccole socno disposnibili alcuni posti per una partecipazione gratuita.

In agenda:

Susan Lasota, CIO of Sales & Marketing at GE Capital, who has deployed 1,200 iPads;
Steven Beggs, Sr. Manager, Leading Innovation at The Home Depot Canada, which is used as a testing ground for new mobile initiatives by the retail giant - including the distribution of pre-provisioned iPad Minis to store associates;
David Crain, Assistant Provost & CIO, Southern Illinois University (SIU), who led a large deployment of Windows 8 tablets;
David Goodman, CIO at the International Rescue Committee, a charitable organization who supports numerous tablet-based remote data collection programs around the globe;
Christopher Gish, VP of Sales at Sunovion Pharmaceuticals, whose 500+ sales reps use tablets every day to make their sales calls more effective;
Mark Mangano, Director of Sales & Marketing at Hartford Funds, who has transitioned to iPads while continuing to leverage corporate resources like its Salesforce apps;
Mike Miranne, Senior Field VP & National Sales Manager at Pacific Life Insurance, whose entire team is now iPad-enabled;
Jane Boulware, VP, Windows devices at Microsoft, who will detail the shift in enterprise IT strategy to mobile devices and services;
Hector Llorens, Platform Manager, Business Tablets at Intel, who will share Intel's plans to flip the perception of tablets from media consumption devices to productive work tools;
Alex Bratton, author of the forthcoming book, Billion Dollar Apps, who will share insights into how enterprises can unlock the value of their mobile apps development.

La lista completa degli speaker è disponibile a questo indirizzo:  TabletStrategy.com





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